Strona główna: Poradniki » Praca / Biznes/ Ekonomia

 

NIE PROGNOZUJ PRZYSZŁOŚCI! TWÓRZ JĄ SAMPoznaj pytania, które obudzą twój niepokój. Odkryj problemy, które spędzą ci sen z powiek. Zdaj sobie sprawę z tego, jak wiele osiągnięto przez wywrotowe myślenie i obalanie starych założeń. Przekonaj się, że...

 
 

ABC dobrego szefaW każdej organizacji inwencja i energia menedżera to jej największy kapitał, służący zarówno funkcjonowaniu na konkurencyjnym rynku, jak i rozwojowi. Stwierdzenie to jest prawdziwe szczególnie wówczas, kiedy menedżerowie swoją...

 
 

Książka przedstawia skuteczne programy przygotowywania fuzji i przejęć: identyfikacji właściwego obiektu prowadzenia badań due diligence przedstawiania oferty i rozgrywania negocjacji Omawia czynniki decydujące o powodzeniu...

 
 

Jeśli pieniądze •    stanowią różnicę między przyszłością wygodną i zabezpieczoną finansowo a przyszłością pewną wątpliwości i obaw; •    są głównym czynnikiem wpływającym na osobiste szczęście; •    odzwierciedlają to,...

 
 

Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują...

 
 

W książce zamieszczonych jest wiele odniesień do użytecznych witryn WWW, a w kolejnych rozdziałach znajdują się omówienia i wyjaśnienia funkcjonowania w Sieci poszczególnych aspektów marketingu.            /por/pra

 
 

Polskie wydanie bestsellera „New York Timesa”! Czy można połączyć karierę zawodową, małżeństwo, plany rodzinne i rozwój osobisty? Jak być kobietą spełnioną na wszystkich polach? Co zrobić, aby osiągnąć sukces i idealną równowagę?...

 
 

Dlaczego tak wiele transakcji, które świetnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy, często uważają, że uścisk dłoni lub podpisany kontrakt – dojście do „tak” – jest...

 
 

Ta książka odpowiada na pytania: jak powinna być skonstruowana oferta pracy, aby przyciągnęła właściwych kandydatów, jak prawidłowo określić w ofercie osobowość poszukiwanego pracownika, zakres obowiązków i odpowiedzialność, miejsce stanowiska...

 
 

W czasach, w których jedno kliknięcie myszy może doszczętnie zszargać reputację lidera lub organizacji, przetrwanie w obliczu globalnej konkurencji zależy od przejrzystości. Kiedy jako interesariusze różnych organizacji bez przerwy...

 
 

Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak...

 
 

Pierwszy podręczny przewodnik skutecznej reklamy. Adresowany do osób zainteresowanych marketingiem, przedsiębiorców, praktyków biznesu, którzy chcieliby poznać zupełne podstawy tej dziedziny. Przewodnik odpowiada m.in. na pytania: co można...