strona główna:

Cel paryż kampania 1939-1940
  • autor: Janusz Piekałkiewicz
  • Cel paryż kampania 1939-1940
  • brutto: 18.00 zł
  • Stara cena: 30 zł
  • netto: 18.00 zł
  • w magazynie: jest:

sztuk:

 
  • wydawnictwo: AWM
  • ISBN: 978-83-7250-368-8
  • liczba stron: 238
  • wymiary: 19 x 27 cm
  • okładka: twarda

W 1933 r. we Francji dominuje opinia: Hitler oznacza wojnę. Jednak w pierwszych latach swej dyktatury Hitler przybiera pozę pacyfisty i wygłasza mowy w obronie pokoju. Pomawianie mnie o chęć wywołania wojny to dla mnie obraza  stwierdza w rozmowie z hrabią de Brinon.
Hitler stara się zręcznie o odprężenie w stosunkach między obu narodami oraz o przekonanie francuskiej opinii publicznej o rzetelności swych pokojowych dążeń. Nawet Układ Monachijski z 1938 r. i szok wywołany zajęciem Pragi nie wszystkim Francuzom przynoszą otrzeźwienie. Również po rozpoczęciu wojny z Polską, na niemiecko-francuskim froncie dochodzi do bratania się obu stron. Teraz jednak Hitler sięga po znacznie dalej idące środki:
do wiosny 1940 r. niemieckie jednostki propagandowe usiłują osłabiać morale francuskich wojsk,,,hist

 

brak ocen

Powiadom znajomego

Opinie o produkcie

Brak opinii o tym produkcie

Dodaj swoją opinię